October 29, 2011

Karut lagi mencarut

Agak lama tiada mencoret sebarang coretan di blog ini.
Kurang imaginasi dan idea.
atau mungkin kerana ku tahu aku tidak lg gemar untuk menaip.
untuk menulis coretan-coretan yang hanya omong kosong.

haih..i loveto blog when either i'm so happy or either i'm so sad or super stress.. susah la..lagi2 berada di bumi org yg kau xtau ape sbenanyer yg ptt kau lakukan..alangkah indahnyer kalau skrg nie aku kt either Ipoh or Setiawangsa which I know i'm only one drive away from everyone..blh ke subang or s.alam or kemane2 jela yg ade tmpt utk mengadu..bkn xde tmpt mgadu atau kwn2 disini..tp..ade bende yg susah nk di ceritakan kpd mereka yg tdk tahu pucuk pangkal cerita ini..atau lebih tepat, mereka yg xkenal elly yg dl...elly yg byk mnyusahkan dan juga mnyakitkan dl...

sbenanyer aku sndiri xpasti ade ke org yg mnbaca carutan dan karutanku ini..dah la merepek..xber-ilmiah lansung...bahasa lintang pukang lak tue...huhuhu...

so what had happen till today...nothing much la..selain class, rumah port and internet yg br masuk..aku xrase aku ade coretan menarik utk di kongsi..tp yg pasti..aku rindu hujan batu di negeri ku...rindu...

No comments: