August 25, 2008

End of holiday....

hey there...
my holiday has come to the end...n im in segamat ody...haha...akhirnye smpai juga aku di segamat yg tercinta ini...haha...sgt la sdh kn...hukhuk...so the holiday story....
almost evryday i went out with my frens and if not with them...i'll be going out with either my mum or my sis...hahaha...i bought several new things...1red pumps-1white pumps-1black shirt...hahaha...tue je yg i beli masa cuti...bcz before cuti...i have bought so many things...haha...including the roxy hat that i feel so la membazir...cz i bought it cz i wanted to wear it kt Desaru..but...ok la...dah belikan...hahaha...n i sempat catch 2 movies..1 with my mum n 1 witth my besties...i hv watched ZOHAN and SUSUK...haha1 horror movie and 1 sarcastic movie...whatever la kn...haha...my holiday is so much of laugh-love-tears.....hukhuk...
tmrw i have the biggest test to come...i have my first FAR test..gle ah..FAR tue sgt la killer paper...n im hoping that watever that i have studied...keluar la for the test tmrw..im so hoping dat...hukhuk...sgt la tkt..tp mcm mane..mmg paper tue susah kowt...kene la mgadapinye jua...im really hoping dat i will pass that test...even with not so good grade...pass pun ok wat..hukhukk...sedey kn...smpai mcm tue skali la terukknyer..haha...
ok la..nk g study lg...daa..~~~

p/s : hoping dat things will change.....................

with lurv,
elLY

No comments: